mandag den 7. november 2016

Dagens stemning

Jeg havde egentlig tænkte mig at skrive en hel masse om at gå efter sine drømme. Også når det er svært.

Men jeg tror faktisk i stedet jeg vil lade være. Lige idag er det ikke de mest strukturerede tanker jeg har - og det der med at tro på det. Tro på at jeg kan nå mine drømme. Ja, den tro har fået en del knæk. Her idag, i går og den sidste måned. Så jeg vil begrave mig under et tæppe. For første gang siden jeg stoppede på arbejde. Efter at jeg, selvfølgelig har brugte hele formiddagen på at gøre alt det rigtige - og forsøge at nå drømmene,så vil jeg tage tiden til at se en film. En, hvor jeg skal leve mig ind i en andens drøm. Og kan glemme min egen lidt.

Det er svært at vide hvad man vil. Men løbe panden mod muren igen og igen og igen. Og så derefter løbe i grøften.

Blomsterne i min gård er ligeglade - både med vejret (koldt) og stemningen (lav). Heldigvis.


2 kommentarer:

  1. Åhr nej, altså!.... Det er jeg ked af at høre! Håber du får sat en film på, som kan fjerne fokus lidt fra alt det her.... Stort kram!

    SvarSlet
  2. Øv for en træls dag - håber dagen i dag har været bedre. Men jeg synes det lyder til, du kæmper flot og holder fanen højt og en enkelt dag under dynen, synes jeg du kan unde sig selv. Jeg ser i øvrigt frem til det kommende indlæg omkring at gå efter sine drømme - håber snart du finder motivationen og lysten til at skrive om det :-)

    SvarSlet