onsdag den 12. oktober 2016

Onsdag med fart på

Timerne er fløjet afsted idag. Jeg startede igen dagen hos Gyldedal. Denne gang var det hhv. Ulla Terkelsen og Naja Marie Aidt & Mette Moestrup, der var kommet for at fortælle om deres nyeste udgivelser. To meget forskellige udgivelser, men begge samtaler her til morgen var spændende. Og der var flere 100 mennesker samlet om kaffe og croissanter i Kbh K. 

Jeg løb derfra i det sekund det sluttede, da jeg skulle mødes med smukke AG på hendes nye kontor. Sjældent har jeg været så blown away over nogle smukke omgivelser. Hun har kontor i Brønnums Hus - som ligger perfekt placeret i August Bournonvilles Passage. Det var simpelthen så smukt. Og der var håndtegnet tapet, smukke, smukke, smukke møbler, smukke og velplacerede lamper - og køkkener, der simpelthen var så hyggelige og lækre. Jeg har taget et utal af billeder, for jeg tænker at jeg kunne bruge inspirationen til lidt hjemlig opdatering. Nå, men det var jo ikke omgivelserne jeg kom for, selvom de bestemt var besøget værd. Men snak og kaffe - og her fløj tiden også afsted og inden jeg fik set mig om, var der gået flere timer. 

Nu er jeg så hjemme - hvor jeg både skal nå at spise frokost, sende mit CV til diverse mennesker og hente ungerne i tide til onsdagens svømmelektioner. Og jeg ville helt enormt gerne nå et kapitel mere i min PET bog - jeg er nået til afsnittet om Anders Breivik. Og Steffen ånder mig i nakken for at overtage læsningen. 

Onsdag - sæt igang.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar